• Prijs per plaat | niet m²

  • Niet goed, geld terug!

  • Direct contact 0493-34 44 55

FAQ | Frequently Asked Question

Algemeen

Al onze algemene gegevens worden hier vermeld.

Orthopedie is een medisch specialisme dat zich bezighoudt met de behandeling van afwijkingen en ziekten van het steun- en bewegingsapparaat. De oorsprong van de naam komt van het oud-Griekse ‘orthos’ en ‘paedos’ en voert terug op het recht laten groeien van kinderen. Wij houden ons vooral bezig met het aanleveren van de juiste materialen aan gespecialiseerde orthopedische / podologische schoenmakers.

Van maandag t/m vrijdag zijn wij geopend van 08:30u tot 17:00u. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten. Wil je een keer langskomen in het weekend? Laat dit even weten, dan maken we hier tijd voor. Daarnaast zijn we buiten openingstijden bereikbaar voor belangrijke vragen.

Het adres is Florapark 30 in Asten. Ons bedrijf is gelokaliseerd langs de A67. Hierdoor zijn we zeer snel bereikbaar. Bij het verlaten van de A67 bij afslag 32 richting Asten kun je op de rotonde linksaf slaan het industriepark op. Vervolgens ga je met de 2de afslag links (met de bocht mee). Ons bedrijf ligt aan halverwege deze straat aan de linker kant.

Op bijna iedere pagina staat een ‘klant worden’ button. Als je hierop klikt kun je je gegevens achterlaten. Daarna zullen we contact met je opnemen om te kijken waar de interesse naar uit gaat. Mocht de interesse wederzijds zijn, dan geven we je graag een account. Hierdoor kun je onze prijzen en kortingen zien.

We zijn een B2B bedrijf, we verkopen dus aan andere bedrijven. Meestal aan orthopedie, podologie, podotherapie en schoenmakers. Af en toe is er een uitzondering. Voel je vrij om contact op te nemen wat de mogelijkheden zijn.

Via de volgende link kun je ons laten weten wat je van ons denkt. Mocht er iets niet helemaal goed verlopen zijn, dan raden we aan om dit via de directe kanalen te laten weten. Hierdoor kunnen we sneller tot een oplossing komen.

Natuurlijk! We vinden het altijd leuk om te laten zien wat wij doen. Mocht je een afspraak willen maken, neem dan even contact op.

Onze prijzen zijn gebaseerd op volledige platen, dus niet per m². Heeft een plaat een formaat van 110 x 110 = 1,21, dan kun je de prijs gedeeld door 1,21 m² doen om de meterprijs in te zien ter vergelijking.

De kernwaarden van Ghielen Orthopaedics

Vind hier alle kernwaarden van Ghielen Orthopaedics. Handig als je wilt weten met wie je gaat samenwerken!

Ghielen is dé orthopedische groothandel & totaalleverancier voor de Nederlandse en Belgische markt. We zijn altijd opzoek naar de hoogste kwaliteit en de beste prijzen. Ons doel is de samenwerking zo goed mogelijk laten verlopen. Door onze ervaringen met leveranciers weten we exact wat we wél en niet waarderen. Deze normen en waarden worden weerspiegeld in onze manier van werken. We leveren producten aan gespecialiseerde schoenmakers die vaak schoenen op maat voorzien.

Persoonlijk contact is voor ons essentieel. Wij zijn trots op de band die we met de klanten op hebben gebouwd. Daardoor kunnen we onze klanten ook van individueel advies voorzien dat vaak verder gaat dan de standaard oplossingen.

Vertrouwen, openheid en eerlijkheid vormen het fundament van iedere relatie die wij aangaan. In de relatie met onze klanten zijn wij continu op zoek naar een win-win situatie met respect voor elkaars belangen met als ultiem doel wederzijds vertrouwen.

Snel contact, altijd direct contact met de eigenaren, directe terugkoppeling bij vragen of opmerkingen en een snelle afhandeling van bestellingen. Omdat we het zelf niet anders zouden willen!

DIRECTE COMMUNICATIE
Is er iets niet naar behoren verlopen? Dit wordt direct opgelost. Mailen gaat snel, bellen nog sneller. Wij ervaren zelf vertragingen in communicatie waardoor er geen vooruitgang geboekt kan worden. Dit willen we ten alle tijden voorkomen bij onze klanten.

NO BULLSHIT POLICY
Omdat wij geloven in de goedheid van de mens willen wij onze klanten het vertrouwen geven dat ze verdienen. Foute leveringen of ongeschikte producten, kunnen ten alle tijden geretourneerd worden, zonder vragen. Dit noemen wij het ultieme vertrouwen in onze klanten.

Bestellingen, leveringen en retourneren

Het complete proces van de bestelling.

Eerst vraag je een account aan. Na goedkeuring kun je producten gaan bestellen. Dit kan je doen in de webshop. Hier klik je op het gekozen product. In de bestellijst kun je de juiste aantallen aanvinken door op de + of – te klikken. Vervolgens klik je op de button ‘in winkelmand’. Je wordt naar de winkelmand gestuurd. klik op ‘doorgaan naar afrekenen’ om de bestelling af te ronden. Je krijgt hier je factuur en verzendadres te zien. Deze kun je aanpassen indien nodig. Vervolgens vink je de algemene voorwaarden aan, en klik je op ‘bestelling plaatsen’. De afrekening gaat naderhand via de officiële factuur. Hier staan ook de kortingen op (indien je deze hebt).

De verzendkosten worden achteraf berekend aan de hand van de officiële factuur. Bij een bedrag van € 250,- of hoger nemen wij de kosten van de verzending op ons.

Onze producten worden worden voorzien van een sticker met de, omschrijving, aanmaakdatum, productvorm, afmetingen en QR-code. Met de QR-code kun je heel makkelijk bestellingen plaatsen. We voorzien onze pakketten van herkenbare tape van Ghielen Orthopaedics en binden ze in voor stevigheid. Alle chemische materialen worden voorzien van een beschermplastic.

Voor het volgen van de bestellingen hebben we een e-mail adres nodig. Mocht je dit willen, laat het even weten zodat we dit in ons verzendsysteem kunnen invoeren.

Retourneren kan altijd, tenzij het om een uniek product voor een specifieke klant gaat. Dit geldt alleen als de kwaliteit ook goed is. Mocht deze niet goed zijn, dan kun je deze alsnog terugsturen. De kosten zijn dan voor onze rekening. Mocht je per ongeluk zelf een foutje gemaakt hebben in de bestelling en je wil hem toch terugsturen, dan zullen de kosten voor je eigen rekening zijn.

Helaas kun je dit niet via de site doen. Mocht je iets willen aanpassen, dan graag zo snel mogelijk contact opnemen, zodat de order nog niet verwerkt is.

We streven ernaar om alles vanuit onze voorraad te kunnen leveren. Dit houdt in dat bij een bestelling voor half 2, de levering de dag erna is. Uitzonderingen kunnen de gereedschappen en schuurmaterialen. Hier staat gemiddeld een week voor.

Graag vermelden als er spoed bij een bestelling is, zodat we aan kunnen wanneer deze bestelling geleverd kan worden.

Dit kun je eenvoudig doen bij de button ‘Mijn account’. Deze kun je rechtsboven aan alle pagina’s vinden naast de winkelmand. Links in het dashboard klik je op bestellingen. Hier vind je bovenaan alle producten die je in het verleden besteld hebt. Deze kun je makkelijk opnieuw toevoegen, met de juiste aantallen.

Dit kun je eenvoudig doen bij de button ‘Mijn account’. Deze kun je rechtsboven aan alle pagina’s vinden naast de winkelmand. Links in het dashboard klik je op bestellingen. Hier vind je bovenaan alle producten die je in het verleden besteld hebt. Hieronder staan alle voorgaande bestellingen. Je kunt de bestelling en factuur bekijken.

Betalingen en facturen

Alles over hoe de betalingen verlopen.

Bestaande klanten kunnen de betaling op rekening doen. Hierbij is het betalingstermijn op de factuur leidend. Klanten die voor de eerste keer een bestelling plaatsen vragen we om een betaling vooraf. Deze zou na het ontvangen van de factuur overgemaakt kunnen worden. Na het ontvangen van de betaling, sturen we de producten direct op. Het kan zijn dat we deze stap overslaan omdat we al kennis gemaakt hebben.

Ons betalingstermijn is over het algemeen 30 dagen. Meestal is het ook mogelijk om een betalingskorting te krijgen, dit kan per klant afwijken. Wil je meer weten? Neem dan even contact op.

Helaas hebben we nog geen directe betalingsknop in de webshop. Dit komt omdat we de kortingen, die specifieke klanten krijgen, achteraf berekenen.

Uiteraard kan het zijn dat de prijzen niet helemaal up-to-date zijn. Aan fouten kunnen geen rechten ontleend worden. We proberen de site altijd up-to-date te houden, maar fouten kunnen voor komen. Vandaar dat ons interne systeem leidend is als het om prijzen gaat.

Wij verzenden onze facturen via de mail. Zo kunnen we bomen en kosten besparen voor het verzenden van de post. Daarnaast krijg je direct je mail met de factuur.

Onze prijzen zijn gebaseerd op volledige platen, dus niet per m². Heeft een plaat een formaat van 110 x 110 = 1,21, dan kun je de prijs gedeeld door 1,21 m² doen om de meterprijs in te zien ter vergelijking. Daarnaast kan het zijn dat je specifieke kortingen krijgt. Deze zijn niet vermeldt om de site. Houdt hier dus rekening mee!

Website functionaliteit

Alle vragen over hoe de website werkt.

Rechtsboven op iedere pagina staat een button ‘klant worden’. Klik hierop, vul de gegevens in en wacht op een reactie vanuit ons. Zodra we de mail ontvangen hebben gaan we kijken of we je direct kunnen helpen. Mocht je vaker willen bestellen, dan geven we je graag een account met toegang tot al onze prijzen, kortingen en informatiebladen.

Eerst vraag je een account aan. Na goedkeuring kun je producten gaan bestellen. Dit kan je doen in de webshop. Hier klik je op het gekozen product. In de bestellijst kun je de juiste aantallen aanvinken door op de + of – te klikken. Vervolgens klik je op de button ‘in winkelmand’. Je wordt naar de winkelmand gestuurd. klik op ‘doorgaan naar afrekenen’ om de bestelling af te ronden. Je krijgt hier je factuur en verzendadres te zien. Deze kun je aanpassen indien nodig. Vervolgens vink je de algemene voorwaarden aan, en klik je op ‘bestelling plaatsen’. De afrekening gaat naderhand via de officiële factuur. Hier staan ook de kortingen op (indien je deze hebt).

Via de volgende link kun je ons laten weten wat je van ons denkt. Mocht er iets niet helemaal goed verlopen zijn, dan raden we aan om dit via de directe kanalen te laten weten. Hierdoor kunnen we sneller tot een oplossing komen.

Wij waarderen het heel erg als functionele fouten worden gedeeld met ons. Je kunt ons dit laten weten via alle contactmogelijkheden. Onze voorkeur heeft direct contact: 0493-344455 . Natuurlijk is mailen of appen ook prima. Daarnaast is het mogelijk om een bericht achter te laten via deze link.

Na inloggen kun je hier de informatiebladen downloaden van alle producten die we in ons assortiment hebben. Ze zijn voorzien van een conformiteitsverklaring, veiligheidsbladen en/of technische datasheets.

Hier klik je op het gekozen product. In de bestellijst kun je de juiste aantallen aanvinken door op de + of – te klikken. Vervolgens klik je op de button ‘in winkelmand’. Je wordt naar de winkelmand gestuurd.

Dit kan je doen tijdens de bestelling, als gevraagd wordt om je factuur adres en verzendadres te kiezen / in te voeren (bij nieuwe klanten).

Dit kun je achteraf ook eenvoudig doen bij de button ‘Mijn account’. Deze kun je rechtsboven aan alle pagina’s vinden naast de winkelmand. Links in het dashboard klik je op ‘adres‘. Hier kun je je adres aanpassen, verwijderen of standaard maken. Standaard maken is mogelijk als je meerdere adressen hebt. Een nieuw adres toevoegen doe je door op ‘Nieuwe toevoegen‘ te klikken (rechtsboven).

Door op ‘mijn account’ te klikken kom je bij je dashboard. Hier klik je op accountgegevens.  Je voornaam, achternaam, weergavenaam en e-mailadres zijn aan te passen. Hieronder kun je ook je wachtwoord aanpassen.

klik hier om je wachtwoord te wijzigen. Door op ‘mijn account’ te klikken kom je bij je dashboard. Hier klik je op accountgegevens. hieronder kun je je wachtwoord wijzigen.

Wetgeving en Garantie

We voldoen aan alle wetten, en geven garantie op alle producten.

We hebben alles correct geregeld wanneer het op de Medical Device Regulation aankomt. Alle benodigde gegevens kun je terugvinden op deze pagina. Hier kun je de benodigde informatie downloaden om zelf ook te voldoen aan deze wetgeving. We hebben dit tot in de puntjes uitgewerkt.

Omdat wij geloven in de goedheid van de mens willen wij onze klanten het vertrouwen geven dat ze verdienen. Foute leveringen of ongeschikte producten, kunnen ten alle tijden geretourneerd worden, zonder vragen. Dit noemen wij het ultieme vertrouwen in onze klanten. Mocht je zelf een product besteld hebben terwijl je deze niet kan gebruiken, dan kun je deze ook terugsturen. De kosten voor het terugzenden zijn dan voor de klant.

Linksonder aan alle pagina’s staat een button naar ‘algemene voorwaarden’. Je kunt ook op deze link klikken.

Naast de algemene voorwaarden vind je ook de ‘Disclaimer‘, ‘Sitemap’ en de ‘Privacy verklaring‘.